Tidiga morgon funderingar

Jag vaknade klockan sex och kunde inte somna om, så jag tar väl och skriver ett inlägg.
I går kväll kunde jag inte somna heller. Jag låg vaken hur länge som helst och bara tittade i taket. Funderade på vad jag ska göra med mitt liv. Just nu känner jag mig bara som en osalig ande. Man bara flyter omkring och anpassar sig efter alla andra. Ibland kanske man försöker vara nån man inte är, bara för att passa in.

Min själ är trasig när inte Emanuel är hemma. Det är så fruktansvärt tomt här så det nästan ekar. Det kändes inget bra att lämna ifrån mig honom hela helgen. Känns som att jag missar så jäkla mycket. Visst är det säkert kul när pengarna kommer, men dom kan ändå inte ersätta tiden med min son. Det kan inget.

Jag har mycket i huvudet just nu. Mycket jag skulle vilja ta tag i och ändra på. Men det är inte alltid så lätt. Man ska veta hur man vill ha det oxå. Eller det kanske man aldrig kommer fram till. Men om man kunde veta en liten gnutta då? Vore det inte enklare?


Nej, det här är inte bra.
Jag vet inte om jag ska sova en stund till, eller om jag ska gå upp och göra mig lite kaffe. Jag vill skaka av mig dessa tankar. Hatar när dom smyger sig på hela tiden.
Det tippar nog åt att jag sover lite till. Och förhoppningsvis kommer med ett roligare inlägg senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0