Trasiga bilar och fem st pilar

God morgon

Ligger för tillfället i sängen och kikar lite på datorn. Emanuel klänger runt i soffan och ser på tv. Disneykanalen som vanligt, och tack och lov för den =) Classe ligger nedanför mina fötter och ser väldigt trött ut. Han hade en hård dag igår, haha.

Vi var på besiktning av min bil igår morse. Det gick inge bra. Finn fem fel, kan man säga. Rost här, en brusten framaxel där, och så lite bromsar som är dåliga. Hmpf! Min fina gamla Bettan.
Så nu blir det till att försöka laga henne så gott det går och hoppas att hon håller ett tag till. Skulle ju inte sitta fel med en ny bil, men man ska ju ha pengar till det med.

Efter det tog vi och for upp till Mommi och hälsade på i fränsta. Var evigheter sen jag var hem dit, så det kändes skönt faktiskt. Vi fikade lite och surrade och sen for vi hem till pappa. Det var oxå skönt. Ibland vill jag faktiskt flytta hem igen =)
Vi var ute gansla länge och kastade pil, hästskor, gick på styltor och försökte spela badminton med trasiga racket. Det var en underbar dag helt enkelt. Sen blev det middag som Annica hade fixat till i förväg. Tyvärr jobbade hon och kom inte hem förn vid halv sju. Tror jag ska flytta hem igen enbart för maten, haha.

Classe sprang omkring hela dagen med en boll som han slet i småstrimlor tillslut. Han var i stort sätt död i bilen på väg hem. Och Emanuel lika så. Jobbigt att kasta pil ju. Mina sötnosar.

Jag måste allvarligt försöka åka upp lite oftare.




Idag ska Emanuel på dagis, och jag hade tänkt att bege mig ut och försöka hitta lite saker till lägenheten. Blommor till exempel. Får se om man hittar nåt annat roligt oxå =) Här ska det bli ordning i alla fall.

Nej det är väl dags och masa sig upp och göra sig i ordning.

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du måste åka upp oftare så vi kan hitta på nå tok med :D

2009-06-18 @ 13:08:22
URL: http://marielarkfors.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0