Ångest!

Har sån jäkla ångest över jobbet nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Mina utslag i ena armvecket har kommit tillbaka igen med och det svider som fan! Hjälper ju inte att smörja heller då det blossar upp igen efter ett par dagar. =(

Jag vet verkligen inte hur jag ska göra med jobbet. För som det känns just nu vill jag bara skita i det. Det är ju knappast mycket pengar man går miste om när man bara får en dag i veckan typ. Iofs så jobbar jag fem dagar nästa vecka, men i alla fall. Ska man behöva må dåligt hela tiden över ett jobb man inte trivs med? Att det inte ger en nåt annat än pengar. Och visst är väl det bra, det är väl mkt därför man jobbar, men inte BARA. Jag vill ha ett meningsfullt jobb. Som gör att man går dit varje dag, utan ångest och oro.

Funderar på att sjukskriva mig i morgon. Men ja... jag vet inte hur jag ska fortsätta sen.. =(

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Hm.. Ett sånt jobb tycker inte jag att man ska ha.. Man ska ju självklart vilja gå till jobbet, och tycka att det är roligt.. Nää skit i det där. Ett jobb som får dig att må dåligt är inte värt dig, eller hur jag ska säga ;P

2009-03-20 @ 20:52:52
URL: http://thisney.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Uscha, nej det gör ju inte saken bättre att nacken krånglar :/ Åh nej! Jag tycker att du tänker helt fel.. Tänk på dig själv, behöver du vara hemma, så var hemma, med andra ord: SJUKANMÄL DIG! Skit i om dom blir sura, låt dom bli det. Det är väl bättre att du mår bra, vilar upp dig osv, och dom blir sura än att du mår ännu sämre och dom är nöjda?



Sätt dig själv främst :)

2009-03-20 @ 23:30:33
URL: http://thisney.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Men sånt ska du inte må dåligt över, eller få dåligt samvete för! Sluta nu. Tänk på dig själv, människa!:)

2009-03-21 @ 09:48:23
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0