ANTM, snabbkaffe och snarra

Sitter i sängen och myser med den nya sesongen av Top Model, lite snabbkaffe och lite godis. Salig blandning, hihi.

Top Model verkar ganska bra faktiskt måste jag säga. Kul med en ny sesong att följa.
Jag och älsklingen har köpt snabbkaffe idag oxå, för att testa om det var gott eller inte. Jag drack ju iofs det när jag var i spanien, och tyckte det var helt ok. Det gjorde jag nu oxå, ganska så sött. Går ju jäkligt fort att göra i ordning oxå, haha.

Emanuel har piggnat på sig i alla fall. Han är dock lite förkyld fortfarande, men det verkar ge med sig lite. Får hoppas man inte åker på nån förkylning själv.

Nej tillbaka till Top Model och snarrat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0