Bättre koll på AF

Idag sov jag länge. Vaknade kvart över tio. Känner mig seg. Har fortfarande ont i nacken och ryggen, det vill visst inte släppa. Har en konstig känsla i kroppen oxå, precis som innan man ska bli sjuk. Men jag hoppas att jag klarar mig från det.

idag ska jag in på Arbetsförmedlingen och få papper påskrivna igen. Jag är sent ute med det, men det får va så den här gången. Måste kolla upp hur mkt jag har jobbat i februari. Inte mycket alls.
Men hur fan gör dom på arbetsförmedlingen egentligen? Dom kan ju inte ha nån koll över huvudtaget! Igår fick jag en kallelse till en anställningsintervju- där jag redan jobbar!! Hallå?? Har ni missat nåt eller? Jäkla puckon, skicka ut massutskick  sådär, fan jag blir förbannad. Nä, bättre koll tack!

Nej nu ska jag nog ta mig en dusch. Vet inte om jag ska ta mig en prommenad med classe idag. Erika ville att jag skulle följa med och träna men jag känner mig inte riktigt hundra för det. Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

men gud vilka jävla nötter :O

2009-03-25 @ 13:19:03
URL: http://thisney.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Haha precis :O Jaa men vad ska man säga egentligen :O

2009-03-26 @ 10:43:13
URL: http://thisney.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

herregyud.. ja af är ju knappast den vassaste kniven i lådan om man säger så

2009-03-26 @ 10:54:06
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0