Godmorgon

Usch vad jag känner mig stel och trött idag. Vet inte hur jag har sovit som i natt. Jag somnade inte förns efter klockan två. Emanuel hade en sån hemsk hosta så jag trodde taket skulle lyfta ett tag.
Men jag vaknade av att solen sken utanför fönstret i alla fall. Underbart.

Idag verkar han må bättre i allafall, och jag tror att febern har lagt sig. Men vi får väl se hur dagen blir. Han är väldigt täppt i näsan och snorig. Man får väl hoppas att jag slipper feber och förkylning igen.

Jag ska fortsätta med lägenheten idag hade jag tänkt. Ska fortsätta i sovrummet, sen blir det nog Emanuels rum och vardagsrummet. Är ganska mycket at göra om man tänker efter. Har ju hur mycket som hest som ska rensas ut.

Ja just ja, jag har ju köpt mig en stegräknare oxå, så nu ska jag ut och prommenera med Classe. Få se om man hinner ta nån långprommenad nu när man är ledig. Beror ju på hur Emanuel mår. Ikväll tänkte jag försöka ta en liten prommenad i alla fall, när Peter har kommit hem =)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hojta när de är dags så kanske jag kan joina! =)

2009-03-18 @ 11:42:48
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0