Idag kommer Emanuel

Vad jag har längtat efter min lillskrutt denna vecka. Men idag kommer han äntligen till mig igen. Snart, snarare sagt =)
Han hade visst åkt på nån slags magsjuka. Kan inte ha varit vinterkräksjukan dock, för då skulle han varit sämre. Konstigt. Men men, man får väl förbereda sig på att få magsjuka då framöver, om det inte var nåt annat han fått.

Idag blir det nog en lugn dag i övrigt. Jag tänkte försöka fortsätta med städningen här hemma. Är ju en del kvar att göra. Fan vad jag skulle vilja ha nya gardiner! Har ju inte ens påsk gardiner... =S

Nåväl, nu ska jag ut med Classe en sväng innan Emanuel kommer =)

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

awh,tack:) vad roligt att du tycker det :D

2009-03-16 @ 10:43:18
URL: http://thisney.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

haha ja det är ju så det är :O helt sjukt egentligen :P

ja men får ju ta någon gång när man känner sig redo för det haha, typ :P

2009-03-16 @ 12:15:21
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0