Jobb igen då

Har just varit ute på en liten prommis med Classe. Det var skönt faktiskt. Ska snart iväg och jobba. På något vis tycker jag bäst om dom här passen. 16-22. Lär bli mycket folk ikväll dock eftersom folk har fått pengar. Å andra sidan går tiden snabbare då. =) I morgon jobbar jag ett ganska långt pass. Från tio till kvart i sju. Känns lite segt, men men.

Jag ska ta å göra mig nån mat innan jag sticker iväg. Tänkte egentligen göra en matlåda å ta med mig, men jag äter nog innan jag far i stället, och köper nåt lätt ikväll på rasten.
Längtar efter älsklingen oxå. Tråkigt att man börjar jobba när han slutar.
Jag ska ringa å prata med Emanuel oxå och säga grattis till mitt lilla namnsdagsbarn. =) Längtar otroligt mycket efter honom nu. Tur att han kommer på söndag. Blir en kortare vecka hos mig då, men jag är ledig så bäst att ta vara på den tiden då.

Nej nu blir det korv å mackisar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0