Katabrask!

Nu önskar jag verkligen att min huvudvärk ska försvinna. Har tamejtusan haft huvudvärk en hel vecka nu utan att slippa den en enda dag. Jag vet inte om det har med ryggen och nacken att göra eller vad det är, men det börjar verkligen bli påfrestande. Värken i nacken har inte släppt heller.

Jobbet idag var ingen hit. Jag åkte hem tidigare för jag orkade knappt sitta. Hela kroppen skakade, jag svettades som en tok, huvudet bultade och jag blev illamående. Trodde det var för att jag ätit för dåligt. Det första jag gjorde när jag kom hem va att somna i soffan. Helt förstörd. Sen började jag att frysa så då tog jag ett bad innan älsklingen kom hem. Vi käkade middag och jag trodde att det skulle bli bättre, men icke, jag känner mig fortfarande alldeles svag i kroppen. Har tagit både alvedon och ipren under dagen men det har inte hjälpt ett dugg.
Hoppas verkligen det är bättre i morgon, annars ska jag ta kontakt med en naprapat på måndag för nu är jag less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0