Lite nytt

Ja jag har tagit och investerat ett överkast till våran säng. Tyckte det var på tiden nu.

Passade även på att köpa två hyllor och två st tavlor. Visserligen hade syrran lika dana tavlor, men det kunde inte hjälpas. Ena hyllan har jag satt upp i köket. Vet inte riktigt vad jag ska ha på den, men tyckte den gjorde sig ganska bra där.
Den andra satte jag upp i sovrummet ovanför sängen.












I morgon fortsätter mitt projekt här hemma med att få ordning och reda. Ut med massa skit, rent och fräscht ska det bli! Sen är det ju bara att hoppas på att Emanuel blir bättre. Antar att det blir en städ dag varvat med film mys. =) Hehe, det låter ganska bra tycker jag.

Ganska så mycket bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0