Måndag kväll

Ligger i sängen nu och vilar igen mig på maten, helt slut efter dagen. Har jobbat från tio till fyra, sen hämtade jag Peter och vi hämtade Emanuel på dagis.
Blev en korvstroganof när vi kom hem. Mmm, hur gott som helst. så nu ligger jag här och känner mig otroligt trött.
Konstigt nog känner jag mig på väldigt bra humör. Vet inte varför...

Är i alla fall ledig resten av denna vecka, om dom inte ringer vill säga. Så det känns skönt. Så i morgon ska jag klippa mig hade jag tänkt. Vet dock inte om jag ska ge mig på en ordentlig frissa, eller om jag bara ska toppa håret... =/  Men nåt måste jag göra, för jag ser ut som en skabbräv i huvvet just nu. Blech.

Nåja. Snart dags att natta Emauel. Kanske mig själv med för den delen. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0