Måndag morgon

Hatar dom udda måndagarna. Det betyder alltid att jag måste lämna ifrån mig det allra finaste jag har. Och det är det jobbigaste jag vet. Det riktigt ekar här hemma nu. Både i mig och i väggarna. Det blir alltid tuffare på något vis att vara utan honom. Men jag har ju gjort det förut och det är bara att fortsätta.

Emanuel kommer dock på söndag igen. Vi hade sagt torsdag förut, men jag jobbar ju hela slutet av veckan, så det fick bli söndag i stället. Då är han dock kortare hos mig eftersom F och dom skulle till fjällen, och Emanuel ska med. Men men. Ge och ta.








Ikväll ska jag jobba. Lite orolig för hur det ska gå men min nacke och axel. Det har fortfarande inte gått över. Men jag tänkte i alla fall testa å se hur det går. Blir det värre igen får jag väl gå till läkaren eller en naprapat å få det fixat.
Har funderat på att börja simma. Eller rida. Synd att det ska kosta så jäkla mycket pengar bara, att rida. Typ vara medryttare kostar ju en del.

Men å andra sidan borde jag lägga av med rökningen och satsa på nåt som är bra för mig i stället. =)


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Så himla sant det :D

2009-03-23 @ 09:59:55
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0