Några rader...

Hemma igen efter jobbet. Känner mig väldigt trött. Men på nåt sätt får jag lite mer energi av att jobba. =) Lustigt.
Det var mycket folk idag. Otroligt mycket folk. Så det har liksom varit fullt upp hela kvällen. Men det är bättre det, än inget alls.
Tror jag blir galen på katten, hon rusar omkring som galen i hela lägenheten, leker med Mannes leksaker och håller på. Kattskrälle.
Älsklingen siter och tittar på nån film på tvn, och jag längtar efter sängen nu. Vill bara lägga mig och tok mysa. =) Börjar ju ganska så tidigt i morgon, och jobbar i princip hela dagen. Blä.

Nej, ska slänga mig i sängen å läsa lite tidning hade jag tänkt.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0