Rädd för russin

Haha, jag hittade en rolig ljudfil på youtube. Från Trolles Trafikskola, som jag och mina syskon lyssnade på när vi var mindre =)









Jag är inte rädd för monster
För dom skrämmer inte mig
Ifall dom försöker några konster
får dom lov att passa sig

Jag är inte rädd för kottar
för dom säger aldrig nåt
Fast jag är blyg för äppelskruttar
och för hicka utav knott

Jag är faktiskt rädd för russin
är det konstigt at förstå
Jag har träffat flera dussin
och dom var så dumma så

Dom är små och dom är fula
och dom gnäller nästan jämt
Som en skrynklig liten kula
det är klart att man blir skrämd

Lita aldrig på ett russin
aldrig nånsin vad du gör
Och försök inte va bussig
för det har du inget för

Låt dom hålla på och gnälla
dom vill bara bita dig
Dom lådsas dom är snälla
men dom lurar inte mig

Dom lådsas dom är snälla men dom lurar inte mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0