Så var det söndag

Och jag har fått hem mitt lilltroll igen. Vi har redan hunnit göra kväll, för han var så trött. Han ligger och kikar lite på film nu och myser i sin säng. Känns skönt att ha honom hemma igen.

Känns skönt att ha lite ledigt nu också. Jag är faktiskt nöjd med min jobb insats i helgen. Idag gick tiden jättefort faktiskt. Jobbade inte så många timmar heller, men. Jag är som sagt nöjd. Nu har jag börjat komma in lite mer igen så jag hoppas det fortsätter såhär.

Kvällen har jag planerat med älsklingen. Tänkte ta en lång varm härlig dusch nu, och sen mysa ner i sängen med lite film, gurkstavar med dip och kanske lite dricka. =) Låter inte det härligt så säg? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0