Städning på G

Japp, nu är det dags att ta sig i kragen och få i ordning här hemma. Jag har fixat lite musik som jag håller på å lägga in på xboxen, så det blir roligare att städa, för man kan ju faktiskt inte städa utan musik. Classe har fått en prommenad oxå, så nu är det bara att koncentrera sig på städningen, två och en halv timme, innan Peter kommer hem. Sen ska jag avnjuta en riktigt god middag ute på restaurangen.
Får hoppas man har hunnit städa hyfsat bra innan dess, så man kan slappna av ordentligt när man kommer hem =)

Tänker inte läga ut nån "före" bild, men kanske om ni har tur, en "efter" bild. Haha. Beror på hur mycket jag hinner.

Up up and away!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej hej! Vi får ta firandet en annan dag istället! Kram

2009-03-11 @ 22:18:49
URL: http://muwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0