Sjuklingar...

Idag vaknade jag med ännu mer nackont än vad jag hade igår. Det har fan blivit värre än tidigare. Trodde ju det var vanlig nackspärr och att jag legat konstigt, men nu att det sitter i så kraftigt fortfarande gör mig lite orolig. Hade jättesvårt att somna i går kväll för att det gjorde så ont. Testade med zon gel först, men det dövade bara smärtan en liten stund. Sen tog jag två alvedon, och låg med en vetesäck över nacken och ryggen hela kvällen. Inte för att det dämpade smärtan, men det var ganska skönt med värmen.  Peter ska köpa en zon gel åt mig idag, kan ju vara bra att dämpa svullnaden å så.

Idag blir det inget jobb för mig. Jag klarar nog inte det med min onda nacke. Emanuel är fortfarande förkyld. Idag sov han till nio, vilket är väldigt ovanligt. Han har en hemsk hosta och täpt i näsan. Trodde han skulle bli bra snart, nu har han ju varit sjuk i en vecka.

Nåja, vi sjuklingar får va hemma och ta det lugnt i dag. Mysa med film och så. =) Försöka dämpa smärtan...

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Låter skitbra det :D

2009-03-21 @ 10:11:23
URL: http://thisney.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Ja precis, ni får krya på er bägge två :)

2009-03-21 @ 10:23:49
URL: http://thisney.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

:D Här är det faktiskt helt OK. Har mått bra ett tag nu så det känns bra :D

2009-03-21 @ 10:31:03
URL: http://thisney.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0