Gamla Bettan ur funktion...

Då va jag hemma igen.

Besiktningen gick bra. Så nu har vi inga nycklar kvar till gamla lägenheten. Känns superskönt, för nu kan jag koncentrera mig på denna.

Det har istället dykt upp ett annat problem. Och jag blir så jäkla förbannad. Bilen har lagt av. Förmodligen är det tändningslåset eller startmotorn. Och det finns inget som gör mig så arg och frustrerad! Plus det så har vi inga sommardäck. Dom är helt utslitna! Kul!! Bra att man måste lägga ner pengar på både nya däck, och ev nytt tändningslås/startmotor.  Therese är såå glad just nu!

Tror att flytten tagit ut sin rätt på mig just nu, för jag känner mig verkligen på dåligt humör. Grr. Och Emanuel har jag lämnat ifrån mig med, så nu känns det lite jobbigt. Blä, tror jag går å drar nåt gammalt över mig. I alla fall för en stund.

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Gud vad skönt :D

Men tråkigt med bilen =(

2009-05-04 @ 14:31:46
URL: http://thisney.se/
Postat av: N . Thalin

Gå gärna in på min blogg och rösta på den blogg som du tycker ska bli veckans blogg! ♥

2009-05-04 @ 17:08:05
URL: http://thaliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0