God morgon folks

Jag vaknade klockan sju av att en liten krabat viskade i mitt öra. Emanuel tyckte att jag skulle kliva upp, så lika bra då. Även fast jag kände mig som att jag gått igenom en torktumlare eller nåt.
Men nu är vi uppe i alla fall. Jag och Emanuel sitter och käkar gröt tillsammans, och kikar lite på barnkanalen samtidigt.

Idag verkar det bli fint väder, solen skiner. Vad härligt. Jag tänkte åka in till stan en sväng idag. Emanuel ska på dagis först, och jag ska försöka masa mig till arbetsförmedlingen. Dessa papper verkar man aldrig bli kvitt.
Sen får vi se om det kanske blir en kaffe på stan med kusin Marie.

Japp, det blir nog en fin dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0