Han kommer hem idag!

Ja min lilla pojk kommer hem idag. Känns underbart. Jag och Peter fixade inne på hans rum igår, och då först kände jag att jag verkligen saknar honom. Det har varit så mycket nu med flytten å allt som hör till. Men det känns verkligen kul att han får ett större rum nu. T om lampam i taket funkar ju nu =) Men om dom kunde komma å tapetsera å måla om nån gång så vi kan börja sätta upp grejjer å gardiner på väggarna vore ju det bra. Så man kan få klart nån gång.

Drömde så hemskt i morse. Emanuel satt på balkongräcket. Och helt plötsligt bara lutar han sig bakåt och faller neråt. Jag vaknade med ett ryck. Kände verkligen hur hela magen verkligen vred sig i panik. Usch. hatar att drömma så där.

I morgon ska dom ha nån slags städar dag på dagis. Vi tänkte gå. F och L skulle oxå dit, så vi får väl se hur det går. Det är väl det som kommer bli mer och mer nu i fortsättningen. Nåja, huvudsaken Emanuel mår bra, så mår jag bra oxå.

Och idag kommer han hem!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0