6 Maj

I natt har jag sovit som en liten bebis. Vaknade kvart i åtta, satte igång lite kaffe och gick ner till tvättstugan för att tvätta lite kläder. Blev som tur var bara två maskiner, och inte nå mycket i varje. Det verkar vara en bra tvättstuga här, dom har t om torktumlare. Till skillnad från den sketna tvättstugan i gamla lägenheten, där dom hade fläkt som skulle torka kläderna, vilket den aldrig gjorde. För hoppningsvis hinner jag torka mina kläder innan jag ska ta gamla Bettan för att få sina nya fina däck. Känns otroligt skönt. Jag skulle vilja tvätta bilen med, men det har jag inte råd med just nu. Jag vet inte nånstans man kan göra det själv heller. Hon skulle verkligen behövas piffas upp nu. Bli lite pimpad, haha.

Nu ska jag ner till tvättstugan å sen ska jag bort å fixa bilen. Sen får vi se om jag kanske far bort å hjälper morsan en sväng. Måste hitta ett hänglås med, så man får ner lite saker i förrådet. Så man slipper klättra sig fram här =)

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

[svar;] Haha xD undrar vad som gått snett :O blev görpaff ja, haha :P

2009-05-07 @ 16:33:47
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0