Bettan på bättringsvägen =)

Idag råkade jag sova ända till halv elva. Känns som att det behövdes faktiskt. Jag är riktigt trött efter hela flytten, med allt vad det har varit.
Idag har varit en ganska jobbig dag. Vi har ju haft problem med gamla bettan, som inte riktigt mår så bra. Men nu så ska vi faktiskt få nya däck i morgon, och ett nytt tändningslås är snart på g oxå. Peters pappa var snäll och gjorde en tillfällig lösning så vi kan köra den i alla fall. Min pappa va snäll han med som ville hjälpa oss med däcken, och det tackar vi för =)


I alla fall så har djuren börjat vänja sig här. Med tanke på kattens alla gömställen. Hon har t om tagit över Classes korg, nu sover han på golvet och hon i korgen. Men han använder den ju sällan i alla fall.
Just nu ligger hon i bokhyllan som vi har ställt in här i sovrummet temporärt. Mycket större yta här, hehe. Sötnosa.

Själv funderade jag på att ta ett bad efter denna regniga dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0