Ballongen

I morse var jag till läkaren och gjorde en undersökning av magen. Det var ingen rolig undersökning kan jag tala om och just nu mår jag fan sämre än vad jag gjorde när jag gick dit. Usch. Jag känner mig verkligen som en luftballong! Stor som ett jäkla hus.
Och någon träning idag blir det tyvärr inte. Fan oxå, jag som kände att vi hade börjat komma igång lite. Nåja, får väl se hur man mår i morgon om man kanske orkar då en liten sväng.

Sitter hos mamma och bloggar just nu. Ville inte vara själv när jag kom från läkaren för jag hade så ont. Och älsklingen jobbade så. Ska nog fara och hämta honom strax och åka hem å ta det lugnt resten av kvällen. Nästa gång skulle han följa med mig sa han, min älskling <3 Får väl se när man får den remissen...

Nej nu ska jag vara lite social innan jag far hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0