God morgon

I dag klev jag faktiskt upp i hyfsad tid för att hinna skjutsa Emanuel på dagis. Han hann till och med se lite på tv innan vi for. Inte som här om dagen då jag vaknade tio i nio och pojken skulle va på dagis kl nio. Hehe. Man kan inte va på topp jämt.
Idag kom han in lite bättre med sina kompisar. Det syndes så väl att han ville haka på.

Jag och Peter ska åka ut till mamsen en sväng nu hade vi tänkt. Dricka lite kaffe å surra lite skit. Classe ligger här på givakt. Tror han ska bli lämnad själv.

På måndag börjar vi träna oxå, så då kommer det nog stå mer under "Träning" kategorin. Den har ju typ varit tom ända sen jag börja blogga tror jag. Men nu ska det bli ändring på det.

Nej, nu ska morsan få jobba å göra en sockerkaka tills vi kommer. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0