Tillbaka

Nu är jag tillbaka efter en resa till Göteborg och kalasfirande.
Emanuel fyllde 4 år den 1:a september så det har varit kalas hela den dagen. Han fick en fin dag, min lilla stora grabb. Idag när jag hämtade honom från dagis visade han mig bilder som var tagna därifrån, från och med när han var två år. Jösses vilken skillnad, och vad tiden går snabbt. Han har ju växt en halvmeter sen dess.

I födelsedag fick han av oss tre bilar som ändrar färg när man ställer dom i vatten. Det var nog en hit. Sen fick han lite pennor och ett ritblock, en hellikoter som flyger med hjälp av en snurra och en trampbil. Trampbilen var nog oxå en hit, för den hade han jättekul med när vi väl lyckats skruva ihop den.
Sen skulle han promt ha en rosa tårta med rosa ljus och bokstäver, och så fick det bli. Han åt inte av den, men lika glad var han för det. =)






Resan till göteborg blev superbra och vi hade jättekul där nere. Första kvällen tog vi det mest bara lugnt i våran lilla campingstuga. Sen på fredagen gick vi ut på stan och shoppade hela dagen. Sen på kvällen gick vi ut tillsammans. 
Lördagen spenderade vi på Liseberg. Från halv tolv till nästan halv elva på kvällen. Vi åkte karusell, käkade, spelade, gick och stog. Var ju mycket folk där så det var rätt mycket köande. Men det var det värt när man väl hade fått åka. Och jag vann en stor Toblerone! =)
Sen på söndag packade vi ihop våra grejjer och for in till stan för att shoppa lite mera innan vi skulle hem. Vi käkade på Pizza Hut oxå innan vi for.
Vi kom hem vid fyra på natten och då stupade både jag och Peter i säng. Haha. 
En underbar resa och jag känner mig full av energi, även fast jag är så trött. 

Och på tal om det, så har vi bestämt att vi ska börja träna tillsammans, vi fyra. Jag, Peter, syrran och Tom. Så idag har jag fixat träningsbyxor. Blir finemang det. =) 



Jag och syrran


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0